Ondřej Med

Master's thesis

Segmentace automobilového trhu

Automotive market segmentation
Anotácia:
Cílem práce je odkrytí segmentů na trhu automobilových vozů. Teoretická část uvádí do problematiky a propojuje proces segmentace s dalšími navazujícími kroky targetingu a positioningu. Metodická část vysvětluje použité analýzy a jejich funkci. Praktická část propojuje část výzkumnou s následnou tvorbou značky. Segmentace je provedena na základě životních hodnot a sleduje, jakým způsobem se od sebe …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to uncover segments on the automotive market. We start off with the theoretical part introducing the issue of the segmentation and linking the process with other follow-up steps of targeting and positioning. After the issue has been introduced we move on to the methodical part that explains used analyses and their function. As soon as we have finished the theoretical part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Filip Truhlář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76693