Ondřej Med
Diplomová práce
Segmentace automobilového trhu
Automotive market segmentation
Anotace:
Cílem práce je odkrytí segmentů na trhu automobilových vozů. Teoretická část uvádí do problematiky a propojuje proces segmentace s dalšími navazujícími kroky targetingu a positioningu. Metodická část vysvětluje použité analýzy a jejich funkci. Praktická část propojuje část výzkumnou s následnou tvorbou značky. Segmentace je provedena na základě životních hodnot a sleduje, jakým způsobem se od sebe …víceAbstract:
The aim of this thesis is to uncover segments on the automotive market. We start off with the theoretical part introducing the issue of the segmentation and linking the process with other follow-up steps of targeting and positioning. After the issue has been introduced we move on to the methodical part that explains used analyses and their function. As soon as we have finished the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Filip Truhlář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Selected aspects of household consumer behavior in the context of environmental and technological changes
Martin Hlaváček -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
The Nutri-Score - A Quantitative Study of the Effectiveness of Visual Nudging on Consumer Behavior
Yvette Luise SKRETKOWICZ