Návrh marketingovéj stratégie pre vybraný športový klub – Bc. Barbora Kolníková
Bc. Barbora Kolníková
Diplomová práce
Návrh marketingovéj stratégie pre vybraný športový klub
Proposal of marketing strategy for selected sports club
Abstract:
The diploma thesis deals with a comprehensive analysis of selected swimming club. This paper describes current situation in sport area and hightlights the specific problems of a swimming club in this area. The work also contains recommendationes and suggestions for improvement and development of swimming club and proposal og marketing strategy with emphasis on the marketing mix.Abstract:
Diplomová práca sa zoberá komplexnou analýzou vybraného plaveckého klubu. Práca popisuje súčasnú situáciu v športovom prostredí a poukazuje na špecifické problémy plaveckého klubu v tomto prostredí. Práca zároveň obsahuje odporúčania a návrhy na zlepšenie a rozvoj plaveckého klubu a návrh marketingovej stratégie s dôrazom na marketingový mix.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gznta/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku
Michaela Eliášová -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Marketing sportu
Ľubica MIERESOVÁ