Využití aktivizačních metod ve výuce čtení a psaní – Mgr. Nikola Novotná
Mgr. Nikola Novotná
Diplomová práce
Využití aktivizačních metod ve výuce čtení a psaní
The use of activation methods in teaching of reading and writing
Anotace:
Diplomová práce pojednává zejména o uplatnění aktivizujících metod ve výuce čtení a psaní. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje obecnou definici a klasifikaci výukových metod, metod ve výuce čtení a psaní a aktivizačních výukových metod. Výzkumná část se zabývá využíváním aktivizačních metod, které učitelé ve své výuce elementárního čtení a psaní nejčastěji …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on the application of activating methods in teaching reading and writing. The work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part contains a generic definition and classification of teaching methods, methods of teaching reading and writing and activating teaching methods. The research deals with the using of activation methods which teachers use most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/poulu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Use of CLIL in Teaching First Aid at the Lower-Secondary School
Eva Dvořáková -
Využití interaktivní tabule v hodinách českého jazyka na 1.stupni základní školy. The Use of Interactive board in the Lessons of Czech Language at the First Grade of Basic Schools.
Nikola VODOCHODSKÁ -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Jana Pechancová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Comparative study of teaching reading in English classes at two primary schools in Brno
Kristýna Mrázová -
Analysis of the Corpus of Texts Generated by ChatGPT for Teaching Reading Comprehension.
Tereza KUBÁNKOVÁ