Bc. Monika Saberiová

Bakalářská práce

Inovace služeb zákazníkům ve vybraném podniku jako prvek jeho dalšího rozvoje

Innovation services to customers in selected enterprise as an element of its future development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií potřeb zákazníků a inovací služeb. Cílem je zanalyzovat poskytované služby, na základě průzkumu potřeb zákazníků a navrhnout možné inovace služeb ve zvoleném podniku v Pelhřimově. Zvolena byla specializovaná prodejna - vinotéka. Ke sběru primárních dat byly použity metody dotazníkové šetření, pozorování a řízený rozhovor. Ke sběru sekundárních dat byla zpracována rešerše …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the theory needs of customer and service innovation. The aim is to analyze provided services based on a survey of customer needs and suggest possible service innovation in selected company in Pelhrimov. The selected company was a specialized store – the wine store. For the collection of primary data were used methods of observation, questionnaire and structured interview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku