Inovace služeb zákazníkům ve vybraném podniku jako prvek jeho dalšího rozvoje – Bc. Monika Saberiová
Bc. Monika Saberiová
Bakalářská práce
Inovace služeb zákazníkům ve vybraném podniku jako prvek jeho dalšího rozvoje
Innovation services to customers in selected enterprise as an element of its future development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií potřeb zákazníků a inovací služeb. Cílem je zanalyzovat poskytované služby, na základě průzkumu potřeb zákazníků a navrhnout možné inovace služeb ve zvoleném podniku v Pelhřimově. Zvolena byla specializovaná prodejna - vinotéka. Ke sběru primárních dat byly použity metody dotazníkové šetření, pozorování a řízený rozhovor. Ke sběru sekundárních dat byla zpracována rešerše …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the theory needs of customer and service innovation. The aim is to analyze provided services based on a survey of customer needs and suggest possible service innovation in selected company in Pelhrimov. The selected company was a specialized store – the wine store. For the collection of primary data were used methods of observation, questionnaire and structured interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lssyy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SABERIOVÁ, Monika. \textit{Inovace služeb zákazníkům ve vybraném podniku jako prvek jeho dalšího rozvoje}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/d07bfw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza šíření kapalné vlhkosti materiálem vzhledem ke struktuře textilního materiálu
Monika Vlasatá -
Inovace jako nástroj marketingu
Jan Králík -
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Tereza ŠULANOVÁ -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
Obtaining the resources from the operational programmes for financing the needs of the chosen company.
Petra Chvalkovská