Možnost doplnění vzdělání osob s těžším mentálním postižením v rámci kursu na doplnění vzdělání – Bc. Silvie Matůšová
Bc. Silvie Matůšová
Diplomová práce
Možnost doplnění vzdělání osob s těžším mentálním postižením v rámci kursu na doplnění vzdělání
Anotace:
Teoretická část vychází z pojetí mentální retardace, její etiologie a klasifikace. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jaký je význam edukace osob s mentálním postižením v dospělém věku a ověření možnosti edukace osob, které byly zbaveny povinnosti školní docházky a nyní mají možnost doplnění vzdělání.Abstract:
As a part of the courses educational classes, a theory arises from the understanding of mental retardation, its etiology, and classification. The goal of this research was to determine what the purpose of the education is in the adult division that suffers from mental illness and explores the possibilities of education of people who were stripped of the responsibility of mandatory school attendance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d7j2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Active participants or passive patients? Representation of problems in Czech mental health policy and their effects on the subjectification of people with mental illness
Miroslava Janoušková -
Vliv edukace v ZŠ speciální na rozvoj osobnosti žáka se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Edukace žáků s lehkou mentální retardací na 1. stupni základní školy
Andrea Peřinová -
Edukace dítěte s poruchou autistického spektra – případová studie
Petra Procházková -
Edukace jedinců s kombinovaným postižením v prostředí denního stacionáře
Klára Michalicová -
Využití konceptu Snoezelen jako prostředku k podpoře edukace na základní škole speciální
Jana Dítětová -
Edukace žáků se středně těžkou mentální retardací
Vlasta ČERNÁ -
Vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením – Případová studie
Eva Marková