Native advertising – keď sa reklama začne skrývať – Bc. Peter Hrnčiar
Bc. Peter Hrnčiar
Diplomová práce
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Native advertising - when the advertising starts to hide
Abstract:
Our thesis is dealing with newly emerging phenomenon – native advertising. This term was given to ads that mimic visual and textual properties of regular articles. This format is moving in the gray area and blurring the lines between content and advertisements that support it. Studying of this phenomena includes different fields, but we especially concentrate on new media, where the native advertising …víceAbstract:
Témou našej práce je novo sa objavujúci fenomén, ktorým je native advertising. Tento pojem bol vytvorený pre taký druh reklamy, ktorý napodobňuje vizuálne, ako aj textuálne vlastnosti média, v ktorom sa vyskytuje (menovite tlač). Tento formát sa pohybuje v šedej zóne a znejasňuje hranice medzi obsahom a reklamou, ktorá tento obsah spolufinancuje. Štúdium tohto fenoménu zasahuje do viacerých polí, ale …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/es4kq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Development of Native American Literature with a Focus on Native American Women Writers in the Late Twentieth and Early Twenty-First Century
Kateřina Fajová -
Investigating the attitudes of Czech learners towards native and non-native English language teachers
Magdaléna Svobodová -
Sociophonology of Received Pronunciation: Native and Non-Native Environments
Miroslav Ježek -
Phonaesthetic Perceptions of Native and Non-Native Accents of English Made by Musicians and Non-Musicians
Jakub Jirásek -
A corpus-based analysis of adjective-noun collocations in the academic writing of native and non-native speakers of English
Farah Naddaf -
Pronunciation of Native and Non-Native Speakers of English
Nikola MACKOVÁ -
Native versus non-native English teachers and their influence on students
Barbora GŘIVNOVÁ