Jak zvýšit oblíbenost žáků s ADHD v běžné ZŠ – Barbora KAMASOVÁ
Barbora KAMASOVÁ
Diplomová práce
Jak zvýšit oblíbenost žáků s ADHD v běžné ZŠ
How to improve popularity of pupils with ADHD syndrome in common elementary school
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám otázkou oblíbenosti a neoblíbenosti dětí s poruchou ADHD v kolektivu běžné třídy základní školy. Zamýšlím se nad možnostmi, jak jejich oblíbenost zvýšit. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. V teoretické části je uvedena základní terminologie poruchy ADHD, příčiny vzniku, výskyt, legislativa, příznaky, diagnostika a projevy. Zabývá se vrstevnickou skupinou …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of popularity and unpopularity among children suffering form ADHD syndrome in common elementary school group. The work is trying to find out possibilities how to increase their popularity. It is divided into theoretical and research part. The theoretical part describes basic terms such as ADHD syndrome, causes of origin, occurrence, legislation, symptoms, diagnostics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMASOVÁ, Barbora. Jak zvýšit oblíbenost žáků s ADHD v běžné ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Sociální dopady poruchy ADHD v dospělém věku
Michaela Šimková -
Poruchy přijmu potravy a sociální práce
Rina Onyxová -
Omezení rizik vzniku poruchy typu "Blackout" použitím transformátorů s příčnou regulací fáze
Petr BUDAŘ -
ADHD - hyperkinetická porucha
Simona Hyková -
Zkušenosti dospělých dětí s uvězněním otce v období mladšího školního věku
Natálie Navrátilová -
Volný čas a jeho vliv na děti staršího školního věku. Možnosti trávení volného času dětí staršího školního věku v obci Sedliště.
Barbora Kaločová -
Problematika sebepoškozování u dětí staršího školního věku pohledem školních psychologů
Eliška Poláková -
Analýza herních činností u dětí s poruchou autistického spektra v období mladšího školního věku
Aneta HUDKOVÁ