Bc. Soňa CHLUPOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s. r. o.

Analysis of Customers´ Satisfication of Lidokov Trade, Ltd.
Anotace:
V bakalářské práci se zaměřuji na chování zákazníka a především na měření jeho spokojenosti s výrobky a doprovodnými službami. Teoreticky se věnuji budování vztahu se zákazníkem, jeho loajalitě a věrnosti k dané značce a také chování nespokojeného zákazníka. V druhé polovině teoretické části se zaměřuji na osvětlení důležitých pojmů jako marketingový výzkum, dotazník či metody jeho vyhodnocení. V praktické …více
Abstract:
In my Bachelor thesis, I focus on costumer´s satisfaction and especially on measurement of satisfaction with goods and related services. In theoretic part, I pay more attention to creation of relationship with customer and its loyalty and constancy to brand name and further to behaviour of unsatisfied customer. Then I concentrate on explanation of significant terms such as marketing research, question …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1706

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHLUPOVÁ, Soňa. Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.