David Král

Diplomová práce

Influence of cultural predispositions on consumer behaviour in the UK

Vliv kulturních predispozic na spotřebitelské chování ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska
Anotace:
Cílem této práce je provedení analýzy dopadu kulturních tendencí na spotřebitelské chování v Britském kulturním prostředí. Autor využívá Hofstedeho teorii kulturních dimenzí k vymezení jedinečnosti Britských kulturních tendencí, jejichž výsledky následně porovnává s Holandskými a Ukrajinskými kulturními tendencemi. Dále autor analyzuje komunikační strategie vybraných firem ve dvou produktových kategoriích …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the impact of cultural tendencies on consumer behaviour in the British cultural environment. The author uses Hofstede’s Cultural Dimensions theory to demonstrate the uniqueness of British cultural tendencies and then benchmarks it to Dutch and Ukrainian cultural tendencies. Next, the author investigates the communication of a few selected companies in two product …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 9. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87957