Influence of cultural predispositions on consumer behaviour in the UK – David Král
David Král
Diplomová práce
Influence of cultural predispositions on consumer behaviour in the UK
Vliv kulturních predispozic na spotřebitelské chování ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska
Anotace:
Cílem této práce je provedení analýzy dopadu kulturních tendencí na spotřebitelské chování v Britském kulturním prostředí. Autor využívá Hofstedeho teorii kulturních dimenzí k vymezení jedinečnosti Britských kulturních tendencí, jejichž výsledky následně porovnává s Holandskými a Ukrajinskými kulturními tendencemi. Dále autor analyzuje komunikační strategie vybraných firem ve dvou produktových kategoriích …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the impact of cultural tendencies on consumer behaviour in the British cultural environment. The author uses Hofstede’s Cultural Dimensions theory to demonstrate the uniqueness of British cultural tendencies and then benchmarks it to Dutch and Ukrainian cultural tendencies. Next, the author investigates the communication of a few selected companies in two product …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87957
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87957
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
StarDance jako globální televizní formát: komparativní analýza české a britské verze pořadu s důrazem na efekty glokalizace a kulturní hybridizace
Kateřina Vítková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák -
Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik
Eliška Ročárková -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz
Natálie Wilková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová