Tereza Martincová

Master's thesis

Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014

The Business and Marketing Strategy of the Divivision of Logistics of the Company C.S.CARGO ltd. for Years 2012-2014
Abstract:
Cílem práce je objasnit, co je outsourcing logistických služeb a s jakými poskytovateli logistických služeb se na trhu může setkat. Druhým cílem je představit společnost C.S.CARGO a.s. od svých počátků do současnosti a představit portfolio jejich komplexních služeb. Posledním cílem bude zpracovat doporučení pro tvorbu obchodní a marketingové strategie divize logistiky C.S.CARGO a.s. Jako metodu jsem …more
Abstract:
The aim of this thesis is to clarify what is the outsourcing of logistics services and what kind of logistics providers are on the logistic market. Second goal is to introduce the company C.S.CARGO from its beginnings till now and to present their range of complex services. The last objective is to prepare recommendations for creation of the business and marketing strategy of the logistics division …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2012
  • Supervisor: Petr Pernica
  • Reader: Martin Tománek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29570

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod