Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014 – Tereza Martincová
Tereza Martincová
Diplomová práce
Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014
The Business and Marketing Strategy of the Divivision of Logistics of the Company C.S.CARGO ltd. for Years 2012-2014
Anotace:
Cílem práce je objasnit, co je outsourcing logistických služeb a s jakými poskytovateli logistických služeb se na trhu může setkat. Druhým cílem je představit společnost C.S.CARGO a.s. od svých počátků do současnosti a představit portfolio jejich komplexních služeb. Posledním cílem bude zpracovat doporučení pro tvorbu obchodní a marketingové strategie divize logistiky C.S.CARGO a.s. Jako metodu jsem …víceAbstract:
The aim of this thesis is to clarify what is the outsourcing of logistics services and what kind of logistics providers are on the logistic market. Second goal is to introduce the company C.S.CARGO from its beginnings till now and to present their range of complex services. The last objective is to prepare recommendations for creation of the business and marketing strategy of the logistics division …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
- Vedoucí: Petr Pernica
- Oponent: Martin Tománek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29570
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Poskytování logistických služeb společnosti C.S.CARGO a.s.
Zuzana Zilvarová -
Strategie řešení konfliktních situací z pozice manažera základní školy
Anna Zlatníková -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Barbora Štancová