Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C – Bc. Jiří BENEŠ
Bc. Jiří BENEŠ
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Marketing communication of selected shops with online sales on the B2C market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení pro další praxi. Sledovanými obchody se staly IKEA, XXXLutz a Sconto Nábytek, které jsou zaměřené na prodej nábytku a bytových doplňků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. Teoretickou částí tvoří tři hlavní …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate marketing communication of selected stores with online sales in the B2C market and subsequently propose recommendation for further practice based on the findings. The chosen stores were IKEA, XXXLutz and Sconto Nábytek, which are stores that sell furniture and home accessories. This thesis is divided into theoretical and empirical part. Theoretical part is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENEŠ, Jiří. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování
Ondřej Bereckei -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Petr GONTKOVIČ -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Alena KROUPOVÁ -
Marketingové řízení elektronického obchodování
Veronika Svatošová -
Elektronický obchod, analýza elektronického obchodování a marketingové strategie vybrané firmy
František Chumlen -
Vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ