Bc. Jiří BENEŠ

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C

Marketing communication of selected shops with online sales on the B2C market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení pro další praxi. Sledovanými obchody se staly IKEA, XXXLutz a Sconto Nábytek, které jsou zaměřené na prodej nábytku a bytových doplňků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. Teoretickou částí tvoří tři hlavní …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate marketing communication of selected stores with online sales in the B2C market and subsequently propose recommendation for further practice based on the findings. The chosen stores were IKEA, XXXLutz and Sconto Nábytek, which are stores that sell furniture and home accessories. This thesis is divided into theoretical and empirical part. Theoretical part is divided …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENEŠ, Jiří. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/