MOTIVACE PRO SDÍLENÍ ZÁŽITKŮ Z CESTOVNÍHO RUCHU PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH MEDIÍ – Karolína Krocová
Karolína Krocová
Diplomová práce
MOTIVACE PRO SDÍLENÍ ZÁŽITKŮ Z CESTOVNÍHO RUCHU PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH MEDIÍ
Motivations for sharing tourism experiences through social media
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit typ motivace, který převažuje při sdílení zážitků z cestovního ruchu prostřednictvím sociálních médií. Práce je celkem rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá definováním základních pojmů, které se následně objevují v celé diplomové práci. Hlavním obsahem této kapitoly je charakteristika jednotlivých sociálních médií. Následující kapitola popisuje typy obsahu …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out the type of motivation that prevails when sharing experiences from tourism through social media. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with the definition of basic concepts, which subsequently appear throughout this thesis. This chapter contains mainly the characteristics of individual social media. The following chapter describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82993
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82993
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The development of tourism potential in Ghana using social media as a marketing tool.
Jaroslav Petr -
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Simona Koleková -
Effective Use of Social Media in Tourism
Mária Szelecká -
Sociální média v cestovním ruchu. Cestovatelské blogy.
Adam Košler -
Social media and its role in gastronomy
Aleksandra Tolstykh -
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Daniela Kubačáková -
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Barbora Sládková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková