Hodnocení vybraných ZŠ v Plzeňském kraji z hlediska inkluze – Michaela VRBOVÁ
Michaela VRBOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení vybraných ZŠ v Plzeňském kraji z hlediska inkluze
Evaluation of selected primary schools in the Pilsen region from the point of view of inclusion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současným inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy pojící se s inkluzí, nastíněn vývoj inkluzivního vzdělávání, zmíněny podmínky pro jeho fungování včetně představení Ukazatele inkluze-nástroje posuzujícího míru inkluzivity. V praktické části dochází k hodnocení vybraných základních …víceAbstract:
The diploma thesis deals with contemporary inclusive education of pupils with special educational needs at elementary schools. In the theoretical part, basic concepts relating to inclusion and its development are outlined. Subsequently, the conditions for its functioning are mentioned, including the introduction of the Inclusion indicators tools assessing the degree of inclusion. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBOVÁ, Michaela. Hodnocení vybraných ZŠ v Plzeňském kraji z hlediska inkluze. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Pozice koordinátora inkluze na vybraných ZŠ v Plzeňském kraji
Martina MARKOVÁ