Josef Žanda

Master's thesis

Studium optimálních podmínek robotického bodového odporového svařování v automobilovém průmyslu

Study of Optimal Conditions of Robotic Spot Welding in the Automotive Industry
Anotácia:
Tato diplomová práce je studií zabývající se bodovým svařováním v automobilovém průmyslu. Nabízí podrobný přehled ocelí, které jsou využívány k výrobě karosérií. Rozebírá nejen princip bodového svařování, ale je věnována hlavně parametrům, které svařovací proces ovlivňují. Jejich vliv byl ověřen také praktickými zkouškami ve snaze optimalizovat svařovací proces pro kombinace různých počtů plechů. Do …viac
Abstract:
This thesis is a study of spot welding in the automotive industry. It gives detailed overview of steels that are used for car bodywork. It analyzes not only the principle of spot welding, but also focuses on the parameters that affect the welding process. Their influence has been proved by practical experiments in an effort to optimize the welding process for different numbers of sheets. In experiments …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedúci: Petr Mohyla
  • Oponent: Michal Madaj

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava