Vliv osobnosti pedagoga na vzdělávání a výchovu dětí v základní škole – Eva Rokytová
Eva Rokytová
Bakalářská práce
Vliv osobnosti pedagoga na vzdělávání a výchovu dětí v základní škole
The Influence of a Teacher's Personality in the Educational Process of Children at Primary Schools
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o osobnosti pedagoga a vlivu jeho edukačního procesu na žáky v základní škole. Zabývá se psychologií osobnosti pedagoga, jeho kompetencemi a typy pedagogického vedení žáků v teoretické části. Dále zkoumá jejich zpětnou vazbu v části praktické. Žáci osmých a devátých tříd měli v dotazníkovém šetření za úkol posoudit jaké postoje pedagoga k vyučování preferují. Dále praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the personality of the teacher and the influence of his educational process on pupils in an elementary school. It deals with the psychology of the personality of the pedagogue, its competencies and the types of pedagogical leadership of pupils in the theoretical part. It further examines their feedback in the practical part. In the questionnaire survey the pupils of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rokytová, Eva. Vliv osobnosti pedagoga na vzdělávání a výchovu dětí v základní škole. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost začínajícího učitele
Veronika FRYKOVÁ -
Role učitele základní školy a jeho kompetence v souvislosti se syndromem CAN
Pavlína SOVOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy, její současná role a kompetence pohledem pedagogů.
Petra KUČEROVÁ -
Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji
Lenka LAPKOVÁ -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Osobnost učitele z pohledu rodičů žáků 1. stupně základní školy
Adéla ŽDÁNSKÁ -
Vztah mezi používáním smartphonů a školní úspěšností u dětí mladšího školního věku.
Tereza PARTSCHOVÁ