Analýza vztahu kulturních institucí a města Boskovice – BcA. Marek Hebelka
BcA. Marek Hebelka
Diplomová práce
Analýza vztahu kulturních institucí a města Boskovice
Analysis of the relationship between cultural institutions and the city of Boskovice
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zaobírá kulturním prostředí města Boskovice, především vztahu mezi městem a boskovickými kulturními institucemi. Cílem práce je zjistit, jaké aktivity město využívá směrem ke kulturnímu prostředí a získané informace potvrdit nebo vyvrátit formou rozhovorů se zástupci kulturních institucí. Po filtraci dat z rozhovorů jsou s výsledky konfrontováni zástupci městského zastupitelstva …víceAbstract:
The master’s thesis deals with the cultural environment of the city of Boskovice, especially with the relationship between the city and its cultural institutions. The thesis aims to find out which activities the city develops within its cultural sphere. The basis for the analysis are interviews in which the representatives of cultural institutions confirm or refute assumptions about cultural sphere …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lax7x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Monika Šimková
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
History, culture, and politics of English speaking countries (USA, the United Kingdom), Cultural studies. Specific areas: Today’s politics in USA; American national culture and cultural diversity
Jan Tichý -
Cultural Activity Holding Principles and Strategies in Facilitating the Sustainable Development of the Confucius Institute (Perspective of Leisure Time Activities)
Kexin ZHANG -
Data strategies and their socio-economic impact in emerging and developed economies
Aditya Kesari -
Marketingová strategie Kulturního domu Rubín v Brně
Romana Varmužová -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Islamofobie a identity českých konvertitek k islámu: Transformace kulturní sebeidentifikace a strategie (sebe)prezentace k úspěšné reintegraci
Bohumil Sláma -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková