Klára MAMULOVÁ

Bakalářská práce

Sebepojetí rozumově nadaných žáků

Self-concept of the intellectually gifted learners
Anotace:
Tato práce si klade za cíl prozkoumat vztah mezi nadáním a sebepojetím školní úspěšnosti. Cílem teoretické části je analyzovat pojmy nadání, inteligence a sebepojetí. Cílem výzkumné části je porovnat žáky ze specializované třídy pro nadané se dvěma kontrolními skupinami žáků z běžných tříd. Dále si klademe za úkol zjistit, zda-li se liší školní sebepojetí mezi chlapci a děvčaty. Jako metoda zjišťování …více
Abstract:
This thesis seeks to investigate the links between giftedness and academic self-concept. The goal of the theoretical part is to analyze the concept of giftedness, intelligence, and self-concept. In the practical part, we compare pupils attending a school class specially created for intellectually gifted pupils and two control groups composed of participants from ordinary school classes. Our next goal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAMULOVÁ, Klára. Sebepojetí rozumově nadaných žáků. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma