Hledání příležitostí k rozvoji podnikání pro podnik z oblasti výroby reklamních a informačních ploch – Alexandr Michenka
Alexandr Michenka
Master's thesis
Hledání příležitostí k rozvoji podnikání pro podnik z oblasti výroby reklamních a informačních ploch
Opportunity Searching of Business Development for a Company in the Field of Production of Advertising and Information Space
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo nalezení možných aktuálních rozvojových příležitostí plynoucích ze současných podnikatelských činností konkrétního podniku a jejich vyhodnocení. Práce byla rozdělena do pěti kapitol. První kapitola (úvod) bude věnována seznámení čtenáře s cílem práce a její strukturou, za touto kapitolou následuje druhá (teoretická) část. V této části byly popsány základní principy a obecné …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis was to find possible current development opportunities arising from the current business activities of a particular company and their evaluation. The work was divided into five chapters. The first chapter (introduction) will be devoted to acquainting the reader with the aim of the work and its structure, followed by this chapter the second (theoretical) part. This section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143369
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2021
- Supervisor: Jiří Franek
- Reader: Andrea Sikorová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHENKA, Alexandr. \textit{Hledání příležitostí k rozvoji podnikání pro podnik z oblasti výroby reklamních a informačních ploch}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/d208li/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač
Marie Drncová -
Glamping jako podnikatelská příležitost
Lukáš Sodomka -
Navržení obchodní strategie společnosti operující na zahraničním trhu
Martin Olšar -
Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu firmy na trh technologií pro chytrá města
Ondřej Výcha -
Strategie rozvoje malého podniku
Richard Maňásek -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe