Michal Kadlec

Diplomová práce

Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu

Impact of culture elements on the marketing. Specifics of New Zealand culture.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu kultury v marketingu. Zkoumá propojení a význam jednotlivých kulturních prvků v marketingové perspektivě. Praktická část této práce se věnuje kultuře Nového Zélandu, jejíž specifika jsou charakterizována a jsou popsány vybrané kulturní prvky ve vztahu k marketingu. V první části této práce je kultura teoreticky charakterizována jako dynamický proces, a blíže …více
Abstract:
This Diploma paper deals with topic of cultural impact on the Marketing. Connections and significance of cultural elements are explored in marketing perspective. The methodical section of this paper is focused on the Culture of New Zealand, when its specific traits are described and main cultural elements related to the marketing are analyzed. In the first part of the paper it discusses the culture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2008
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8909