Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu – Michal Kadlec
Michal Kadlec
Diplomová práce
Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu
Impact of culture elements on the marketing. Specifics of New Zealand culture.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu kultury v marketingu. Zkoumá propojení a význam jednotlivých kulturních prvků v marketingové perspektivě. Praktická část této práce se věnuje kultuře Nového Zélandu, jejíž specifika jsou charakterizována a jsou popsány vybrané kulturní prvky ve vztahu k marketingu. V první části této práce je kultura teoreticky charakterizována jako dynamický proces, a blíže …víceAbstract:
This Diploma paper deals with topic of cultural impact on the Marketing. Connections and significance of cultural elements are explored in marketing perspective. The methodical section of this paper is focused on the Culture of New Zealand, when its specific traits are described and main cultural elements related to the marketing are analyzed. In the first part of the paper it discusses the culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2008
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8909
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Projevy Hofstedeho kulturních dimenzí ve spotřebě jednorázových plastů
Marie Soukupová -
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
Adéla Vacková -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Analýza firemní kultury a návrh změny
Martina Satková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova