Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey – Natia Manjgaladze
Natia Manjgaladze
Diplomová práce
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vyzdvihnout význam omni-channel marketingového přístupu a identifikovat rozdíly v nákupních postupech různých generací. Zároveň se snaží nalézt konkrétní styčné body pro každou generaci. Téma je zpracováno deduktivní metodou. Teoretická část pojednává o akademických článcích a manažerských reportech o zkušenostech zákazníků, doplněných o vývoj postupování a chování spotřebitelů …víceAbstract:
The goal of this thesis is to draw the importance of omni-channel approach and to identify the differences in each generation’s shopping journey. Furthermore, the aim is to locate particular touchpoints for each generation. The thesis has a deductive approach. The theoretical part discusses academic articles and managerial reports on customer experience, along with evolution of the customer journey …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval -
Analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her
Lukáš Kufa -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daria Krylosova -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová