Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa – Bc. Lucia Letašiová
Bc. Lucia Letašiová
Diplomová práce
Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa
Vliv vůně jako nástroje smyslového marketingu na rozhodování spotřebitele
Anotace:
V této diplomové práci je zkoumaný vliv vůně jako nástroje smyslového marketingu na spotřebitelské chování v průběhu nákupního procesu. Cílem této práce je také popsat fungování vůně a na základě získaných údajů navrhnout vhodné doporučení, které bude využitelné pro vybrané gastronomické zařízení, a které slouží k uspokojení potřeb jak spotřebitelů, tak provozovatelů těchto zařízení. Příklad je demonstrovaný …víceAbstract:
In this master’s thesis, the effect of smell as a tool of sensory marketing on consumer decision making is examined. The aim of the thesis is to describe the functioning of smell in a consumer decision making context and based on gathered data suggest possible recommendations applicable for selected culinary establishments that would serve to meet the needs of consumers as well as operators of these …víceAbstract:
V tejto diplomovej práci je skúmaný vplyv vône ako nástroje zmyslového marketingu na spotrebiteľské správanie počas nákupného procesu. Cieľom práce je tiež popísať fungovanie vône a na základe získaných údajov navrhnúť vhodné doporučenie, ktoré bude využiteľné pre vybrané gastronomické zariadenia, a ktoré slúži k uspokojeniu potrieb ako spotrebiteľov, tak prevádzkovateľov týchto zariadení. Príklad …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
Kristína Knotková -
Rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe v bezobalovom obchode v Brne
Kristína Kušniráková -
Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
Katarína Kočárová -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova