Kristína Knotková

Bakalářská práce

Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam

Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednávala o vlivu tradičnosti a folkloru na rozhodování spotřebitele. Cílem bylo zjistit, jaký vliv má tradičnost a folklor na rozhodování spotřebitele a co to v nich evokuje. Prostřednictvím primárního výzkumu, který představovalo dotazníkové šetření, bylo zjištěno, že spotřebitelé obecně mají rádi folklor a tradičnost. Též si všímají využívaní folkloru dané země, resp. regionu …více
Abstract:
This thesis is focusing on the influence of tradition and folklore on consumer decision. The aim of this bachelor thesis was to find how big is the influence of tradition and folklore on consumer decision and what evokes that. Through the primary research that presents the questioner was found, that consumers like folklore and tradition in general. They also pay attention to using folklore of the country …více
Abstract:
Táto bakalárska práca pojednávala o vplyve tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa. Cieľom bolo zistiť, aký vplyv má tradičnosť a folklór na rozhodovanie spotrebiteľa a čo to v nich evokuje. Prostredníctvom primárneho výskumu, ktorý predstavovalo dotazníkové šetrenie, bolo zistené, že spotrebitelia vo všeobecnosti majú radi folklór a tradičnosť. Tiež si všímajú využívanie folklóru danej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86411