Bc. Lucia Letašiová

Diplomová práce

Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa

Vliv vůně jako nástroje smyslového marketingu na rozhodování spotřebitele
Anotace:
V této diplomové práci je zkoumaný vliv vůně jako nástroje smyslového marketingu na spotřebitelské chování v průběhu nákupního procesu. Cílem této práce je také popsat fungování vůně a na základě získaných údajů navrhnout vhodné doporučení, které bude využitelné pro vybrané gastronomické zařízení, a které slouží k uspokojení potřeb jak spotřebitelů, tak provozovatelů těchto zařízení. Příklad je demonstrovaný …více
Abstract:
In this master’s thesis, the effect of smell as a tool of sensory marketing on consumer decision making is examined. The aim of the thesis is to describe the functioning of smell in a consumer decision making context and based on gathered data suggest possible recommendations applicable for selected culinary establishments that would serve to meet the needs of consumers as well as operators of these …více
Abstract:
V tejto diplomovej práci je skúmaný vplyv vône ako nástroje zmyslového marketingu na spotrebiteľské správanie počas nákupného procesu. Cieľom práce je tiež popísať fungovanie vône a na základe získaných údajov navrhnúť vhodné doporučenie, ktoré bude využiteľné pre vybrané gastronomické zariadenia, a ktoré slúži k uspokojeniu potrieb ako spotrebiteľov, tak prevádzkovateľov týchto zariadení. Príklad …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta