Bc. Zuzana Nováková

Bachelor's thesis

Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu festivalu Mighty Sounds a jeho následnou inovací a návrhů na změny a úpravy. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingového mixu a event marketingu. Dále se teoretická část zaměřuje na historii hudebních festivalů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na marketingový mix festivalu …more
Abstract:
This BA thesis is dedicated to an analysis of the marketing mix of the Mighty Sounds music festival and to its subsequent innovation and suggestions for changes and improvements. The theoretical part of the thesis defines the key terms of marketing mix and event marketing. Furthermore, the theoretical part focuses on the history of music festivals. In the practical part, the theoretical findings are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích