Zoorehabilitace: Canisterapie, terapeutický pes, zkoušky, vliv psa na klima třídy a využití v základních a speciálních školách. – Kim PHAN
Kim PHAN
Diplomová práce
Zoorehabilitace: Canisterapie, terapeutický pes, zkoušky, vliv psa na klima třídy a využití v základních a speciálních školách.
Animal Assisted Therapy (AAT): Therapy Dog, Exams, the Dog's influence on the classroom climate and the Employment of AAT in Primary and Special Schools.
Anotace:
Tato práce vznikla za účelem seznámení s canisterapií a prozkoumání možností jejího zapojení v pedagogickém prostředí, při výuce dětí a dětí s postižením. V teoretické části práce jsou popsány základní principy zooterapie, spolu s jejími formami a metodami. Dále se v práci zabývám canisterapeutickými zkouškami, přípravou a jejich průběhem. V neposlední řadě je pak pozornost zaměřena na terapeutického …víceAbstract:
The purpose of this diploma work is to introduce zootherapy and therapy dog and to determine the possibilities of employing therapy dogs in education of children in elementary and special schools. The theoretical part of the thesis deals with the description of zootherapy, its forms and methods. It also deals with preparation and exams for therapists. Lastly there is a section on therapy dogs, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MgA. Stanislav Suda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAN, Kim. \textit{Zoorehabilitace: Canisterapie, terapeutický pes, zkoušky, vliv psa na klima třídy a využití v základních a speciálních školách.}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/d2iued/.
Jak správně citovat práci
PHAN, Kim. Zoorehabilitace: Canisterapie, terapeutický pes, zkoušky, vliv psa na klima třídy a využití v základních a speciálních školách.. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-ŠJ/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Život dítěte s mozkovou obrnou ze Speciální základní školy Poděbrady
Tereza Košvancová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Pes pomocník - asistenční pes, jeho výchova a využití
Lucie Jakešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva