Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi – Bc. Jakub Walla
Bc. Jakub Walla
Bachelor's thesis
Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi
Use of IEZA Model for Exploring the Effects of Digital Game Sound on Immersion
Anotácia:
Tato práce se zabývá použitím IEZA modelu herního zvuku pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi. Mezi různými pojetími imerze se především pracuje s třídimenzionálním modelem zvaným SCI, v jehož rámci je zmíněný vliv popisován. V poslední části stati dochází k aplikaci IEZA modelu na hru Left 4 Dead 2 (2009). Konkrétní aplikace pak ukazuje, zda-li je IEZA model vhodný pro zkoumání …viacAbstract:
The bachelor thesis discusses the use of IEZA model for exploring the effects of digital game sound on immersion. Among various concepts of immersion the thesis works with three-dimensional immersion model called SCI. In the last part of the work IEZA model is applied on the game Left 4 Dead 2 (2009). This application indicates whether IEZA model is suitable for examining sound component of this game …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o182b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Bártek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Extension for Board Games Prototyping Framework
Vojtěch Kropáček -
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
Daniel Švancara -
Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
Dominik Jícha -
Soundwalking jako technika analýzy soundscape virtuálního prostředí digitálních her
Kristýna Mechová -
Divadelní imerze jako druh alternativní reality
Kateřina Volánková -
Možnosti zprostředkování imerze v kulturní sféře: praktické příklady
Tereza Hegrová -
Vliv stupně imerze na zapamatování obsahu virtuálního tréninku v průmyslových podnicích
Jan KUBR -
Narativa, imerze a volba v počítačových hrách
Karolína Slunečková