Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra – Bc. Lucie CHUTNÁ
Bc. Lucie CHUTNÁ
Master's thesis
Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra
Educational Learning Strategies for Kindergarten Children with Autistic Spectrum Disorder
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem zaměřila svou pozornost na téma autismus. V teoretické části vymezuji základní pojmy, etiologii, klasifikuji druhy autismu. Zabývám se jeho charakteristickými znaky, intervencím a terapiím. V neposlední řadě se věnuji i širší rodině a její spolupráci s výchovně vzdělávacími institucemi. Praktická část je postavena na kazuistikách dětí s autismem, rozdílného věku, rodinného …moreAbstract:
The topic of my Thesis is autism. I define basic concepts, etiology and classify types of autism in a theoretical part of this Thesis. I deal with its characteristic features, interventions and therapies. Last but not least, I also pay attention to an extended family and its cooperation with educational institutions. The practical part is based on case histories of children with autism of different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Accessible from:: 29. 3. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHUTNÁ, Lucie. \textit{Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/d2t117/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHUTNÁ, Lucie. Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ -
TEACCH PROGRAM speciálně pedagogický přístup pro žáky s diagnózou PAS
Alena GOCIEKOVÁ -
Spolupráce rodiny a školy při implementaci TEACCH programu u dětí s poruchami autistického spektra
Karla KVASNICOVÁ -
Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina KÖHLEROVÁ -
Logopedická intervence pro děti se SVP v mateřské škole
Kateřina KRUTÍLKOVÁ -
Možnosti ergoterapeutické intervence u dítěte s dětskou mozkovou obrnou v procesu školského vzdělávání
Josefína BALKOVÁ -
Analýza postupů a metod poskytování logopedické intervence dětem předškolního věku v logopedické třídě při běžné mateřské škole
Jitka Kutnerová -
Využití prvků ergoterapie u žáků rehabilitační třídy jako součást speciálně-pedagogické intervence
Pavla ŠÍMOVÁ