Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra – Bc. Lucie CHUTNÁ
Bc. Lucie CHUTNÁ
Diplomová práce
Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra
Educational Learning Strategies for Kindergarten Children with Autistic Spectrum Disorder
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem zaměřila svou pozornost na téma autismus. V teoretické části vymezuji základní pojmy, etiologii, klasifikuji druhy autismu. Zabývám se jeho charakteristickými znaky, intervencím a terapiím. V neposlední řadě se věnuji i širší rodině a její spolupráci s výchovně vzdělávacími institucemi. Praktická část je postavena na kazuistikách dětí s autismem, rozdílného věku, rodinného …víceAbstract:
The topic of my Thesis is autism. I define basic concepts, etiology and classify types of autism in a theoretical part of this Thesis. I deal with its characteristic features, interventions and therapies. Last but not least, I also pay attention to an extended family and its cooperation with educational institutions. The practical part is based on case histories of children with autism of different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHUTNÁ, Lucie. Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ -
TEACCH PROGRAM speciálně pedagogický přístup pro žáky s diagnózou PAS
Alena GOCIEKOVÁ -
Spolupráce rodiny a školy při implementaci TEACCH programu u dětí s poruchami autistického spektra
Karla KVASNICOVÁ -
Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina KÖHLEROVÁ -
Logopedická intervence pro děti se SVP v mateřské škole
Kateřina KRUTÍLKOVÁ -
Možnosti ergoterapeutické intervence u dítěte s dětskou mozkovou obrnou v procesu školského vzdělávání
Josefína BALKOVÁ -
Analýza postupů a metod poskytování logopedické intervence dětem předškolního věku v logopedické třídě při běžné mateřské škole
Jitka Kutnerová -
Využití prvků ergoterapie u žáků rehabilitační třídy jako součást speciálně-pedagogické intervence
Pavla ŠÍMOVÁ