Mgr. Jana VRBKOVÁ

Diplomová práce

Marketing firmy Cobra Transport

Marketing of firm COBRA TRANSPORT
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout teoretický i praktický návod malým firmám, které se špatně orientují v oblasti marketingu. Prvním krokem dosažení tohoto cíle je stanovení sféry marketingu, jež může posloužit k pochopení toho, kým firma je a kam směřuje. Jde o strategický marketing dávající odpovědi na naše otázky. Hlavním bodem práce je marketingový plán vycházející ze situační analýzy. Samotný plán …více
Abstract:
The aim of this work is provide theoretical and practical instruction for small firms which have disorientation in marketing field. The first step to reach this aim is assessment of marketing sphere that can serve for understanding what the firm is like and where is headed. It is a strategic marketing giving answers on our questions. A centrepiece of the work is the marketing plan coming out of situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor: 2806

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRBKOVÁ, Jana. Marketing firmy Cobra Transport. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace