Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář – Helena Schmittová
Helena Schmittová
Master's thesis
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Transformation of the selected travel agency VS Tours into a touroperator
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části …moreAbstract:
This final thesis deals with the process of transforming of the selected travel agency VS Tours into a touroperator. All formalities and practical steps that are necessary for a successful process are analyzed and evaluated. In the first part general legal conditions for tourism industry in the Czech Republic as well as the formal transformation process are described. The second part first introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20659
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Rostislav Hošek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Optimalizace marketingového mixu a komunikace vybrané cestovní kanceláře
Denisa Kubinová -
Zhodnocení nabídky vybrané cestovní kanceláře
Natálie Pavlonková -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Kateřina Salivarová -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek