Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář – Helena Schmittová
Helena Schmittová
Diplomová práce
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Transformation of the selected travel agency VS Tours into a touroperator
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části …víceAbstract:
This final thesis deals with the process of transforming of the selected travel agency VS Tours into a touroperator. All formalities and practical steps that are necessary for a successful process are analyzed and evaluated. In the first part general legal conditions for tourism industry in the Czech Republic as well as the formal transformation process are described. The second part first introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Rostislav Hošek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Optimalizace marketingového mixu a komunikace vybrané cestovní kanceláře
Denisa Kubinová -
Zhodnocení nabídky vybrané cestovní kanceláře
Natálie Pavlonková -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Kateřina Salivarová -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek