Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení? – Mgr. BcA. Jiří KAREN
Mgr. BcA. Jiří KAREN
Disertační práce
Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?
How has involvement in the History+ project influenced teachers' perspectives on history teaching and their epistemic beliefs?
Anotace:
Cílem disertační práce bylo zhodnotit, nakolik zapojení v projektu inovace výuky Dějepis+ ovlivnilo epistemická přesvědčení učitelů a jejich pohledy na výuku dějepisu. V rámci kvalitativního výzkumu byl použit vstupní a výstupní polostrukturovaný rozhovor. Výzkumný vzorek dvanácti učitelů byl porovnán s kontrolní skupinou. Bylo zjištěno, že učitelé zapojení do Dějepisu+ vykazovali na konci projektu …víceAbstract:
The aim of the dissertation was to evaluate to what extent the involvement in the History+ teaching innovation project influenced teachers' epistemic beliefs and their views on history teaching. The qualitative research used an entry and exit semi-structured interview. The research sample of twelve teachers was compared with a control group. It was found that the teachers involved in History+ showed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAREN, Jiří. \textit{Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?}. Online. Disertační práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/d3lzc5/.
Jak správně citovat práci
KAREN, Jiří. Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?. Ostrava, 2024. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Historické vědy / Didaktika dějepisu
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Výuka dějepisu na místech paměti se zaměřením na dějiny druhé světové války na příkladu Lidic
Denisa Bezperátová -
Život na středověkých hradech ve výuce dějepisu na 2. stupni ZŠ se zaměřením na oblast Berounska
Petra Posová -
Problematika choromyslných v ústavní péči na Moravě na přelomu 19. a 20. století v projektové výuce
Lena Lakomá -
Projekt integrované tematické výuky v hodinách dějepisu na ZŠ: Archeologie vrcholného středověku na Žďársku
Michal Bednář -
Využití regionálních dějin ve výuce na základní škole na příkladu města Litomyšl
Jaroslav Karlík -
Srovnání výuky dějepisu na klasické základní škole a na waldorfské škole
Anežka KARLÍKOVÁ -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová