Bc. Ján Rapčan

Diplomová práce

Analýza nových trendov v bankovom marketingu

Analysis of the most recent approaches int the marketing
Abstract:
This master's thesis deals with the trends in the filed of bank marketing which is constantly reshaping due to the development of new technologies, changing competitive environment and requirements of the clients and their behaviour. Analysis of the bank marketing is made on a case of the UniCredit Bank. Thesis is divided into three chapters. The first one covers theoretic approaches towards the bank …více
Abstract:
Ústrednou témou diplomovej práce sú trendy v oblasti bankového marketingu, ktorý sa neustále mení v súvislosti s vývojom nových technológií, zmenou konkurenčného prostredia bánk či správaním a meniacimi sa požiadavkami klientov bánk. Analýzu marketingu bánk a jeho trendov realizujeme na banke UniCredit Bank. Diplomová práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola je venovaná teoretickým východiskám …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Oto Košík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance