Analýza nových trendov v bankovom marketingu – Bc. Ján Rapčan
Bc. Ján Rapčan
Diplomová práce
Analýza nových trendov v bankovom marketingu
Analysis of the most recent approaches int the marketing
Abstract:
This master's thesis deals with the trends in the filed of bank marketing which is constantly reshaping due to the development of new technologies, changing competitive environment and requirements of the clients and their behaviour. Analysis of the bank marketing is made on a case of the UniCredit Bank. Thesis is divided into three chapters. The first one covers theoretic approaches towards the bank …víceAbstract:
Ústrednou témou diplomovej práce sú trendy v oblasti bankového marketingu, ktorý sa neustále mení v súvislosti s vývojom nových technológií, zmenou konkurenčného prostredia bánk či správaním a meniacimi sa požiadavkami klientov bánk. Analýzu marketingu bánk a jeho trendov realizujeme na banke UniCredit Bank. Diplomová práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola je venovaná teoretickým východiskám …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ch9x0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Oto Košík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová -
(R)EVOLUCE V EVENT MARKETINGU
Marek Ulč -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová