Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky – Bc. Jan Koranda
Bc. Jan Koranda
Bakalářská práce
Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky
Analysis of the new media employment including social networks in communication with customers
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Pomáhá čtenářovi zorientovat se v nejnovějších marketingových nástrojích a technikách. Z práce vyplývá několik skutečností. Například, že současný technologický vývoj dává více možností, jak uspokojovat zákazníkovy potřeby. Také však, že lidské potřeby sociálních interakcí tu jsou již odpradávna, což tradiční media stále …víceAbstract:
Abstract This work deals with the new trends of the marketing communication. It helps it ´s reader in a better orientation within the latest marketing tools and techniques. The work implies a few consequential facts. For example it shows that the current technological development offers more possibilities of how to meet the customer´s requirements and that the human´s needs of the social interactions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fubna/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace