Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti MAD ČR s.r.o. – Renáta Babíková
Renáta Babíková
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti MAD ČR s.r.o.
Analysis of the marketing mix in the company MAD ČR, Ltd.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti MAD ČR, s.r.o." je analýza nástrojů marketingového mixu společnosti. Na základe výsledků analýz jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti navrhnout možnosti pro optimalizaci těchto nástrojů. Práce obsahuje čtyři kapitoly. V první kapitole se práce věnuje teoretické části marketingového mixu. Popisuje jednotlivé …moreAbstract:
The research subject of this bachelor thesis "Analysis of the marketing mix at MAD ČR, Ltd." is an analysis of the company's marketing mix. Based on the results of this analyzes of marketing mix suggest possibilities for optimizing the set of marketing tools. The bachelor thesis consists of four chapters. The first chapter describes the theories of marketing mix. Describes four tools of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Komunikační politika počítačové firmy SerTel s. r. o.
Pavel RANÍK -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková -
Komunikační politika pojišťovací makléřské společnosti
Nikola VLČKOVÁ -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Odbytová politika v podniku
Sergey Cheremukhin -
Odbytová politika v podniku
Ondřej Korbička -
PR politika a vliv na jeho úspěšnost
Vladimír Řepka -
Komunikační politika watchdogových organizací: případová studie Transparency International
Veronika Finková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights