PR politika a vliv na jeho úspěšnost – Bc. Vladimír Řepka
Bc. Vladimír Řepka
Diplomová práce
PR politika a vliv na jeho úspěšnost
Effect of Politician's PR to Success Rate
Anotace:
Politici a voliči. Úspěch politiků závisí na jejich PR. Když dokáží využívat efektivní ko-munikaci s voličem, mohou získat mandát. Politická komunikace je velmi důležitá pro tvorbu PR. Pokud politici voliče zaujmou marketingovou komunikací, mohou vyhrát volby. Je důležité, jak se politici chovají, protože na tomto základě si voliči utvářejí obraz politika. Chytrý politik využívá všechny marketingové …víceAbstract:
Politicians and voters. Politician's success depends on their PR. When they are able to use effective communication, they can get a mandate. Political communication is very impor-tant for the creation of PR. If politicians attract the voters, by marketing communications, they can win elections. Voters make the image of politician's behave. A Clever politicians use all the marketing instruments to attract …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEPKA, Vladimír. \textit{PR politika a vliv na jeho úspěšnost} [online].
Zlín, 2019 [cit. 2019-12-08]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/6oecng/>.
Diplomová práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Vedoucí práce doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D..
Jak správně citovat práci
Řepka, Vladimír. PR politika a vliv na jeho úspěšnost. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson -
Analýza marketingové a komunikační strategie společnosti RegioJet a.s. a srovnání konkurenčního prostředí na železniční trati Praha-Olomouc
Lukáš Matoušek -
Univerzita a muzeum. Případová studie a marketingová analýza Mendelova muzea Masarykovy univerzity.
Kristýna Valchářová -
Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s.
Jaroslav Konečný -
Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko
Filip Skrott