Pavla Kopřivová

Bachelor's thesis

Nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu v období koronavirové krize

Purchasing Behaviour of Tourism Services Consumers during the COVID-19 Crisis
Anotácia:
Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření komparovat nákupní chování spotřebitelů služeb cestovního ruchu v období koronavirové krize let 2021 a 2022.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.