Aktivizační výukové metody očima žáků – Lucie REMEŠOVÁ
Lucie REMEŠOVÁ
Bakalářská práce
Aktivizační výukové metody očima žáků
Activation educational methods from the view of students
Anotace:
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s tématem aktivizačních výukových metod, a to především z pohledu žáků základních škol, jak je uvedeno v názvu práce. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány aktivizační výukové metody na podkladě různých odborných publikací. Dále jsou zde výukové metody klasifikovány do různých kategorií na základě odborných publikací. Praktická část zkoumá tyto metody z …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces readers to the topic of activational teaching methods, primarily from the perspective of elementary school students, as stated in the title of the thesis. The theoretical part of the bachelor thesis describes activational teaching methods based on various professional publications. Furthermore, teaching methods are classified into different categories based on professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REMEŠOVÁ, Lucie. Aktivizační výukové metody očima žáků. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / Přs-ČJs
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné (kariérové) poradenství na základních školách se zaměřením na profesní orientaci a vliv školy na tuto orientaci
Libuše Ďurišová -
Pohled žáků středních škol na rizika spojená s užíváním sociálních sítí
Kristýna Pflegrová -
Pohled žáků na vlastní školní výsledky a možnosti jejich zlepšování
Klára Jánská -
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Pohled žáka na vybrané aspekty školního prostředí
Dorota KOLONDROVÁ -
Pohled žáků základní školy na problematiku informační etiky, autorského zákona, citací a plagiátorství
Tereza Pojezná -
Pohled pedagogů na společné vzdělávání žáků s LMP na vybraných primárních školách v Ústeckém kraji a v Praze
Stanislava SCHÖPKOVÁ -
Pohledy pedagogů a žáků na gender ve vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Daniela HAVRÁNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
18. 4. 2024