Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě – Eliška Prokšíková
Eliška Prokšíková
Bachelor's thesis
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
The Attitude of 14 and 15 Years Old Children Towards Television and Television Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá postojem dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Cílem práce je na základě výzkumného šetření zjistit postoj dané cílové skupiny k televizi a k televizním reklamám. V teoretické části je stručně přiblížen historický vývoj reklamy a televize, výhody a limity televizní reklamy, kodex reklamy a vyspělost dětí v období pubescence. Kvalitativní výzkum, který …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the attitude of 14 and 15 years old children towards television and television advertising. The goal of the bachelor thesis is, through the research, to find out attitudes of the target group towards television and television advertising. The theoretical part is focused on historical development of advertising and television, advantages and disadvantages of TV advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKŠÍKOVÁ, Eliška. \textit{Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/d3zjml/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Prokšíková, Eliška. Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications