Aktuální změna trendu ve videoherním průmyslu – Videohry s uměleckou přidanou hodnotou a jejich úspěch na trhu – Anu Fleková
Anu Fleková
Master's thesis
Aktuální změna trendu ve videoherním průmyslu – Videohry s uměleckou přidanou hodnotou a jejich úspěch na trhu
Current trend shift in the video game industry - Video games with artistic added value and their success in the market
Abstract:
Tato práce se zabývá přesahem mezi uměním a videohrami. Zkoumá vývoj videoher a jejich kulturní význam. Nejdříve začíná vymezením umění jako dovednosti a pojmu napříč 18. až 21. stoletím s důrazem na roli autora a času ve světě umění. Druhá část prochází vývojem videoher, kategorizuje jejich typy a zkoumá jejich status jako umění. Studie rozebírá různé umělecké prvky ve videohrách, jako je herní design …moreAbstract:
This thesis delves into the intersection of art and video games, exploring the evolution of video games and their cultural significance. The exploration begins by defining art as a skill and concept across the 18th to 21st centuries, emphasizing the roles of the author and time in the art world. The second section walks through the evolution of video games, categorizing their types and examining their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93817
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: Barbara Hucková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLEKOVÁ, Anu. \textit{Aktuální změna trendu ve videoherním průmyslu – Videohry s uměleckou přidanou hodnotou a jejich úspěch na trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/d43guh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Streaming Video Games: Copyright Aspects
Ondřej Woznica -
Vystavování videoher v galeriích a muzeích v celosvětovém kontextu
Pavel Ježek -
Společenské dopady videoher sociologickou perspektivou
Matěj Kresta -
Streaming Video Games: Copyright Aspects
Ondřej Woznica -
Narrative Storytelling and Dialogic Interaction in Video Games
Jaroslav Tesák -
The Phenomenon of Video Games and their Influence on the Economic, Social and Moral Development of American Society
Alice ROUSOVÁ -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Strukturní a sociální proměny filmového průmyslu mezi druhou republikou a Protektorátem Čechy a Morava
Patrick Axmann