Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací – Bc. Markéta Čablová
Bc. Markéta Čablová
Diplomová práce
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Sex education of pupils with moderate mental retardation
Anotace:
Diplomová práce se věnuje sexuální výchově na ZŠ speciální. Detailněji se zaměřuje na problematiku autoerotických projevů žáků se středně těžkou až těžkou mentální retardací. Mezi výstupy práce patří pracovní listy a metodická příručka k sexuální výchově. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. Každou z nich tvoří čtyři podkapitoly. První kapitola se zabývá terminologickým vymezením pojmu mentální …víceAbstract:
Diploma thesis speaks about sex education at special elementary schools. Specifically is thesis focused on issue self-stimulation of pupils with moderate up to severe mental retardation. The outputs of the work include worksheets and a guidebook for sex education. The thesis is divided into four chapters. Each of them consists of four chapters. The first chapter introduces the terminological definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wsp01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová