Strategy Specifics of Multinational Companies Operating in Creative Industries – Denys Shevchenko
Denys Shevchenko
Diplomová práce
Strategy Specifics of Multinational Companies Operating in Creative Industries
Strategy Specifics of Multinational Companies Operating in Creative Industries
Anotace:
Kreativní průmysl je relativně nový sektor ekonomiky, který rychle roste a má obrovský potenciál. Nadnárodní korporace dosáhly určitého stupně rozvoje, vzhledem k tomu jsou vysoce globalizované, vertikálně integrované a účinné. Problém však spočívá v definování vhodných strategií a úpravách řídících přístupů k specifickým podmínkám daného odvětví. Cílem této diplomové práce je tedy analyzovat trh kulturního …víceAbstract:
The creative industry is a relatively new sector of the economy that grows rapidly and possesses huge potential. Multinational corporations have achieved a certain stage of development being highly globalized, vertically integrated and efficient. However, the problem of defining appropriate strategies and adjusting management approaches to industry's specifics arises. Therefore, the goal of this Diploma …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2017
- Vedoucí: Mikuláš Pichanič
- Oponent: Lenka Staňková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71088
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Specifika stresové strategie
Ondřej Karásek -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Specifika, strategie a tvůrčí přístupy v PR u současných českých debutů
Martin Melichar -
Specifika kvantitativního uvolňování ECB a strategie exitu
Marek Matiáš -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Knihovna a kreativní průmysl
Ludmila Proroková