Miroslava Kudelová, DiS.

Bakalářská práce

Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky

Comprehensive marketing strategy of a newly emerging private clinic
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá komplexní marketingovou strategií nově vznikající privátní kliniky, jejíž činnost je zaměřena na poskytování služeb v oblasti ortopedie a fyzioterapie. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci společnosti K+ Clinic s.r.o. a v závěru přiblížit strategická a taktická doporučení pro zlepšení. Obsah práce je rozdělen na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické …více
Abstract:
This final thesis focuses on crafting a comprehensive marketing strategy for a burgeoning private clinic specializing in orthopaedics and physiotherapy services, known as K+ Clinic s.r.o. The primary objective is to assess the current standing of K+ Clinic s.r.o. and subsequently offer strategic and tactical recommendations for enhancement. The study is structured into two main parts: theoretical and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku