Miroslava Kudelová, DiS.

Bachelor's thesis

Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky

Comprehensive marketing strategy of a newly emerging private clinic
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá komplexní marketingovou strategií nově vznikající privátní kliniky, jejíž činnost je zaměřena na poskytování služeb v oblasti ortopedie a fyzioterapie. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci společnosti K+ Clinic s.r.o. a v závěru přiblížit strategická a taktická doporučení pro zlepšení. Obsah práce je rozdělen na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické …more
Abstract:
This final thesis focuses on crafting a comprehensive marketing strategy for a burgeoning private clinic specializing in orthopaedics and physiotherapy services, known as K+ Clinic s.r.o. The primary objective is to assess the current standing of K+ Clinic s.r.o. and subsequently offer strategic and tactical recommendations for enhancement. The study is structured into two main parts: theoretical and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.