Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím informačních technologií – Tomáš Měchura
Tomáš Měchura
Bakalářská práce
Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím informačních technologií
Proposal for the promotion of the company Filtry Tomík Kangen water with using information technology
Anotace:
Měchura, Tomáš. Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím infor- mačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato práce se věnuje návrhu propagace pro firmu Filtry Tomík Kangen voda a také návrhům pro zlepšení aktuální situace marketingu firmy. Pro vypracování veškerých návrhů byl předem proveden kvalitativní výzkum, analýza vnitřního a vnějšího prostředí …víceAbstract:
Měchura, Tomáš. Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím infor- mačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.This thesis deals with the promotion of the company Filtry Tomík Kangen Voda and offers suggestions for improving the company’s marketing activities. Before elaborating all suggestions have been made using qualitative research with analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Oponent: Oldřich Trenz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
‘Thank you for leaving all your good advice at the door’: On ASPEKT and Online Feminism
Vanda Maufras Černohorská -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček